Terug in Bangkok

10 augustus 2012 - Bangkok, Thailand

Vandaag om 12 uur hebben we afscheid genomen van de zee en de luxe rust op Koh Samed. We gaan nog schever en harder stuiterend naar het vasteland, ondanks dat er een oma aan boord was. We worden met een taxi naar ons hotel gebracht in Bangkok. De chauffeur taxiede eerst vrolijk naar net vliegveld. We roepen onderweg nog dat we naar het Eastin hotel in Bangkok moeten. Yes, yes met weer een buigende glimlach. Hij begrijpt ons, denk je dan. Als we op het vliegveld staan, begrijpt hij onze reactie niet. Da's dan jammer, maar hup naar bangkok, daar moeten we zijn, daar bruist het leven. Al bellend met zijn baas brengt hij ons toch naar onze bestemming (en hij rijdt nu een behoorlijk stuk harder).
We zijn nu weer in Bangkok, heerlijk, wat een herkenbare drukte met geluid en luchtjes.
Vanavond de stad in!

1. Rolf:
    10 augustus 2012
    Je hebt toch nog geen kleinkinderen,om jezelf dan oma te noemen,en jullie Thais laat ook nog wel te wensen over merk ik.Na de rust van die prachtige stranden lijkt me een drukke stad wel een cultuurschok.
  2. Resy:
    12 augustus 2012
    Hallo lieve allemaal,
    We zijn ook weer terug van vakantie. Goed om te lezen dat jullier genieten. Goede terugreis!
    Lieve groet, Resy en familie